BAŞKAN GENÇ: ÖNÜMÜZDE HİZMET DOLU 4 YIL VAR
Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, Cumhur İttifakı belediye başkanları toplantısına katıldı. Başkan Genç, seçimlerden sonra yoğun bir çalışma temposuna girdiklerini belirterek, “Ulaştırma ve Altyapı Bakanımız Abdulkadir Uraloğlu’nun desteğiyle şehirde ve ilçelerde en iyi hizmeti sunmak istiyoruz” dedi.
Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’nun başkanlığında gerçekleşen Cumhur İttifakı belediye başkanları toplantısına katıldı. Toplantıda, AK Parti Trabzon Milletvekili Yılmaz Büyükaydın, AK Parti İl Başkanı Sezgin Mumcu, MHP Trabzon İl Başkanı Ömer Ayar, AK Parti Ortahisar İlçe Başkanı Selahaddin Çebi, AK Parti Kadın Kolları Başkanı Ayfer Cihan, AK Parti Gençlik Kolları Başkanı Mahmut Çavuş ve ilçe belediye başkanları yer aldı. Seçimlerin ardından, yoğun bir mesaiyle çalıştıklarını belirten Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, ilçe belediye başkanları ile birlikte yeni hizmet dönemine hazırlandıklarını ifade etti. Seçimsiz geçecek dört yıl boyunca kesintisiz hizmet vermeyi hedeflediklerini vurgulayan Başkan Genç, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’nun da desteğiyle şehirde ve ilçelerde en iyi hizmeti sunmak istediklerini söyledi.